تصاویر اجساد سربریده شیعیان پاکستان و عراق توسط وهابی ها

تصاویر اجساد سربریده شیعیان پاکستان و عراق توسط وهابی ها
اینان مردان بی گناه قبایل شیعه پاکستان هستند که توسط طالبان وهابی به شهادت رسیده اند. البته این جنایات در عراق و افغانستان نیز ادامه دارد و به نام اسلام مشغول سر بریدن مسلمین و بالاخص شیعیان هستند . اشتباه نکنیم آنها نه مزدور اسرائیل هستند و نه امریکا و نه بعثی بلکه ادعای مسلمانی می کنند کسانی هستند که هنگام سر بریدن من و توی مسلمان فریاد الله اکبر می زنند و با افتخار از خداوند می خواهند این جنایات را به عنوان جهاد فی سبیل الله قبول نماید . خیلی راحت در مسجد بمب منفجر می کنند ، خیلی راحت بیگناهان را سر می برند و زنان حامله را شکم پاره می کنند ، کودکان را زنده زنده می سوزانند


چندی قبل نیز در پاکستان حدود 30 مسافر شیعه را در میانه راه پیاده نمودند و آنها را کنار یک تانکر سوخت زنده زنده سوزاندند و اکنون یک دسته گل دیگر آنها این که جدیدا به نیت قربه الی الله سر می برند و دست و پا قطع می کنند .
برای خواندن ادامه متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید ادامه مطلب ...

تواتر حدیث غدیر از دیدگاه دانشمندان اهل سنت

بسم الله الرحن الرحیم

حدیث غدیر ، برترین دلیل شیعه بر ولایت امیر مؤمنان علیه السلام است که با سند‌های صحیح و به صورت متواتر از طریق شیعه و سنی نقل شده است ؛ اما در عین حال برخی از علمای اهل سنت که اعتراف به چنین مطلبی برایشان ناگوار و پذیرش چنین حقیقتی سخت بوده ، چشمان خود را بسته و صحت آن را زیر سؤال برده‌اند !

از جمله ابن حزم اندلسی ظاهری که با دفاع از ابن ملجم مرادی ، عداوت خود با امیر مؤمنان علیه السلام را علنی کرده است ، در کتاب الفصل خود می‌نویسد :

وأما من کنت مولاه فعلى مولاه فلا یصح من طریق الثقات أصلاً .

حدیث: من کنت مولاه... به هیچ وجه از طریق افراد ثقه تایید نشده است.

ابن حزم اندلسی ، علی بن أحمد بن سعید بن حزم الطاهری أبو محمد (متوفای548 هـ) ، الفصل فی الملل والأهواء والنحل ، ج 4 ، ص 116 ، ناشر : مکتبة الخانجی – القاهرة .

و ابن تیمیه حرانی (متوفای728هـ) نیز که در انکار فضائل اهل بیت علیهم السلام زبانزد عام و خاص است در منهاج السنة می‌نویسد :

برای خواندن ادامه متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

ریشه عاشورا در سقیفه

ریشه عاشورا در سقیفه 

 

حـادثـه عـاشـورا یـکـى از جریانهایی اسـت کـه ریـشـه آن بـه پـنـجـاه سـال قـبـل و بـه مـاجـراى غـصـب خـلافـت از خـانـدان پیامبر و بازیگرى با حاکمیّت دینى و خلافت اسلامى باز مى‌گردد. آن جریان انحرافى که در مساله رهبرى و خلافت پیش آمد، به تدریج جامعه را از سـرچـشـمـه زلال مـکـتب دور ساخت.
بـسـیـارى از حـوادث، در ارزیـابـى بـنیادین به ریشه‌هاى کهن‌ترى منتهى مى‌شود که گاهى فـاصـله زمـانـى بـسـیـارى مـیـان آن دو وجـود دارد، گـاهـى عـلل و اسـبـاب واسـطـه‌اى و مـیـانـى مـتـعـدّدى آن دو را بـه هـم مـتـصـّل مـى‌سازد. اگر شناخت عمیق و جریان شناسانه از حوادث باشد، هم بصیرت انسان را در تـحـلیـل وقـایـع مى‌افزاید، هم از تکرار برخى وقایع تلخ در دوران‌هاى بعدى جلوگیرى مى‌کند. 
 
برای خواندن ادامه متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید 
 
ادامه مطلب ...

اگر ابوبکر و عمر، غاصب خلافت بودند‌، چرا امام علی (ع) با خلفا هم

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)، عبد الرحمن سلیمی می‌نویسد :

اگر حضرت على نسبت به حضرت عمر سوء نیتى مى‏داشت یا قلباً از او ناراضى بود و او را غاصب حق خود مى‏دانست ، همواره منتظر فرصتى براى اعاده حق خود مى‏شد و براى غاصب حق خود از این فرصت طلایى استفاده مى‏کرد آنجا که حضرت عمر از سیدنا على مشاوره‏اى در مورد رفتن خود براى جنگ با ایرانیان خواست او را راهنمائى مى‏کرد که شخصاً به میدان نبرد برود و در آنجا کشته شود و زمینه براى خلافت وى فراهم آید ؛ اما مى‏بینیم که چگونه با دل سوزى و صمیمیت فوق العاده در راستاى خیرخواهى عمر و سایر مسلمین مى‏کوشد. همانا مشورت او از عمق جان برخاسته و حقا که چنین پیشنهادى جز از قلب پاک و بى‏غرض و از مردى بلند همّت و آینده‏نگر صادر نمى‏شود. حقا که على چنین بود و این عمل از آزاده‏اى چون او شگفت‏آور نیست . خداوند او را از سوى اسلام و مسلمین شایسته‏ترین پاداشها را که به دوستان مخلص خود مى‏دهد عنایت فرماید. 

 

برای خواندن ادامه متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید 

ادامه مطلب ...