خاطره ای از شیراز

با سلام

چند روز پیش برای امر خیری به شیراز رفتم.با خانواده وارد حرم برادر امام رضا ع شاهچراغ شدم و به صحن برای زیارت رفتم که ناگهان دیدم شخصی قصد اقامه نماز داشت که ناگهان اقایی با لباس روحانی پای بلند گو و جلوی 1000 نفر داد زد اقا اینجا من مجلس روضه میخواهم بر پا کنم برو جای دیگری نماز بخوان.تنم لرزید در شهر ایت الله میرزای شیرازی و اقوامش این چه سخن کوتهی بود؟نماز ستون دین مگر نیست؟مگر رسول الله و امامان در غزوات وسط جنگ نماز اقامه نکردند؟مگر اقایمان ابی عبد الله س در کربلا نماز نخواند؟حال این روحانی برای مجلس روضه اقامه نماز را به هم میزند؟به چه استدلال و قانون الهی؟شرم خدا بر تو که انگونه سخن گفتی و شرم خدا به اقایانی که هیچ به تو نگفتند.ان لباس روحانیتی که بر تن کردی قبلها تن شیخ مفید و علامه مجلسی و ایت الله شیرازیها بوده.حرمتش را نگه نداشتی.نمیدانم در قیامت چگونه جواب میدهی.

این واقعه در ساعت 5 عصر روز پنج شنبه اتفاق افتاد
نظرات 1 + ارسال نظر
علی ایزدیار یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.e-kh.blogsky.com

تو همه دین ها خرافات و کم فکری وجود دارد ولی آدم باید همه چیز را با قرآن وقف دهد و این مرد مسلمان واقعی نبوده که مستحب را به واجب ترجیح داده ../..

سلام علی جان.اره درسته باهات موافقم ان شائ الله هدایت بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد