قرارداد عجیب مخابرات ایران با یک شرکت وهابی

در حالی که در اقدامی افراط‌گرایانه، ماهواره‌های «عرب‌ ست» و «نایل ‌ست»، پخش برنامه‌های شبکه «العالم» را برخلاف توافقات موجود بین دو طرف، قطع کرده‌اند، شرکت مخابرات ایران، قراردادی با شرکت عرب ست ـ زیر نفوذ وهابیون ـ به امضا رسانده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این قرارداد مخابرات ایران با این شرکت وهابی برای پرتاب ماهواره مشترک با «عرب ست» بسته شده است، حال آن که شبکه «العالم» به دلیل پخش برنامه‌هایی با مضامین شیعه‌کشی و درگیری‌های خونین در یمن، مشکلات داخلی عربستان و پایمال شدن حقوق زنان در سرزمین سعودی ـ که تأثیرگذاری بسیاری در جوامع عرب داشته ـ مورد غضب حامیان وهابی این شرکت عربی قرار گرفته و با فشارهای فراوانی که بر مدیران «عرب ست» و همچنین «نایل ست» ـ که مالک آن دولت مصر است ـ پخش برنامه‌های این شبکه از «نایل ست» و «عرب ست» قطع شده است.

بنابر این گزارش، این قطع برنامه، در حالی است که هنوز توافق قبلی شبکه «العالم» و ماهواره‌های «عرب ست» و «نایل ست» دارای اعتبار بوده و طرف عربی بدون هیچ گونه دلیلی، پخش شبکه «العالم» را متوقف کرده است.

بر این اساس و با توجه به پایبند نبودن طرف عربی در قراردادهای خود، اطمینان مخابرات ایران به این شرکت وهابی برای پرتاب ماهواره مشترک، جای بحث و بررسی دارد و عقلانی تر آن است که تضمین های بیشتری از طرف مقابل گرفته شود.
توضیح: بارها گفتم و باز هم میگم بسیاری از دولتمردان ایران عقاید وهابی دارن و عمل اینها ثابت شده به همگان.نمیدونم چرا مراجع توضیح نمیدن.قرار داد با دشمن اهل بیت ؟به چه قیمتی؟شرم و حیا هم خوب چیزیه.دم از حکومت علی میزنید و لباس یزید میپوشید.