تحریف و جعل تاریخ و در شبکه به اصطلاح نور !

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از البرز ، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت دختر عزیز پیامبر اسلام(صلی علیه واله وسلم) یک شبکه ماهواره ای تلویزیونی پخش برنامه های خود در راستای تبلیغ مذهب "تسنن" را آغاز کرد.
شبکه "نور" که روی امواج شبکه IPN برنامه پخش میکند در پیامهای زیرنویس دائما" از بینندگان خود برای مشارکت در برنامه هادعوت میکند. 
تلویزیون آی.پی.ان شبکه ای با اهداف تجاری بود که صرفا" با پخش ترانه های خوانندگان لس آنجلسی و تبلیغات بازرگانی گذران امور میکرد و معلوم نیست مسئولان این شبکه در قبال دریافت چه مبلغی حاضر به واگذاری امتیاز آن شده اند.
این شبکه در تلاش برای عادی سازی برخی تحریفهای تاریخی و جعل تاریخ از قول بینندگان خود که به اصطلاح از نقاط مختلف ایران برایش پیام ارسال کرده اند چنین مینویسد: 
پیامبراکرم (صلی علیه واله وسلم) فرمود: ثروت هیچ احدی مانند ثروت ابوبکر برایم نرساند
حال آنکه کم اطلاع ترین مردم درباره تاریخ اسلام اگاهند که این حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) بود که با بذل دارایی خود در راه اسلام حقیقی پیامبر اعظم(ص) را یاری نمود. 
این شبکه همچنین از قول زیدبن عمربن خطاب نوشت: به خودم میبالم چون من فرزند دو خلیفه هستم چرا که مادرم ام کلثوم ! دختر زهرا همسر علی مرتضی و پدرم عمربن خطاب است.
درباره این مطلب انحرافی نیز در میان حتی عالمان سنی هم اختلاف جدی وجود دارد و چنین ادعایی کاملا" مورد تردید است. 
شبکه "نور" در تلاشی آشکار برای تطهیر چهره متهمان و عاملان اصلی غائله "سقیفه بنی ساعده" و غصب فدک دائم روایات و جملاتی از جنس آنچه دو موردش ذکر شد به خورد مخاطبان میدهد.
این شبکه همچنین در دیگر بخشهای برنامه های خود توضیح برخی روایات منسوب به پیامبر عالی مقام اسلام از قول یکی از سخنرانان اهل سنت و پخش تلاوت قران کریم به روش ترتیل را در دستورکار دارد. 
کارشناسان بارها به مسئولان فرهنگی برای مقابله مناسب با چنین شبیخونهایی که اعتقادات پاک متدینین را هدف گرفته هشدار داده اند. تقویت صحیح برنامه های رسانه ملی ، تدوین و توزیع کتب مرتبط با آموزه های ناب شیعه و انسجام بخشی به فعالیتهای هیئت های مذهبی از جمله راهکارهای مبارزه با این انحرافات آشکار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد