وقاحت سفارت عربستان در تهران

انکار هزاران سال تاریخ خلیج همیشگی فارس توسط کشورهای عربی که به دلیل سهل انگاری های مقامات مسئول دیپلماسی کشور به نوعی عادت تبدیل شده است این جسارت را که تا دیروز فقط در کنفرانس ها و بیانیه های اعراب مرتکب شده و برای خلیج فارس از نام جعلی استفاده می کردند امروز در خاک جمهوری اسلامی ایران هم به تجاوز به میراث چندهزار ساله ایران می پردازند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز؛ در همین زمینه اخیرا سفارت عربستان سعودی در تهران در بیانیه ای که برای مطبوعات فرستاده، تعبیر مجعول "خ ل ی ج ع ر ب ی" را برای خلیج فارس بکار برده است. هم چنین در این بیانیه سفارت عربستان از رسانه های ایرانی به خاطر اعتراض به سخنان سعودالفیصل در دیدار با منوچهر متکی وزیر خارجه کشورمان گلایه کرده است.

باید خاطر نشان کرد که حتی کسانی چون هوگو چاوز هم که از روابط بسیار قدرتمندی با ایران برخوردارند در سخنان خود از واژه خلیج استفاده می کنند که به نظر می رسد سهل انگاری و نوعی دیپلماسی همراه با خجالت مقامات کشورمان سبب اصلی بروز چنین توهین هایی باشد.



توضیح:

سلام

نمیدونم این آل سعود لعنتی چی داره که مسولان ما همیشه سکوت میکنن مقابلشون.یه دفعه بیاید دین رایج مملکت رو وهابی اعلام کنید دیگه چون همش دارید باهاشون راه میاید.

اون دنیا باید جواب بدید اقایون

نظرات 2 + ارسال نظر
آسیه جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:01 ب.ظ

دوباره سلام
می خواستم بگم....
بی خیال نمیگم.

مهدی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام وب خوبی داری
دستت درد نکنه
خوب جواب این وهابی ها رو دادی و رسواشون کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد