تحریف و جعل تاریخ و در شبکه به اصطلاح نور !

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از البرز ، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت دختر عزیز پیامبر اسلام(صلی علیه واله وسلم) یک شبکه ماهواره ای تلویزیونی پخش برنامه های خود در راستای تبلیغ مذهب "تسنن" را آغاز کرد.
شبکه "نور" که روی امواج شبکه IPN برنامه پخش میکند در پیامهای زیرنویس دائما" از بینندگان خود برای مشارکت در برنامه هادعوت میکند. 
تلویزیون آی.پی.ان شبکه ای با اهداف تجاری بود که صرفا" با پخش ترانه های خوانندگان لس آنجلسی و تبلیغات بازرگانی گذران امور میکرد و معلوم نیست مسئولان این شبکه در قبال دریافت چه مبلغی حاضر به واگذاری امتیاز آن شده اند.
این شبکه در تلاش برای عادی سازی برخی تحریفهای تاریخی و جعل تاریخ از قول بینندگان خود که به اصطلاح از نقاط مختلف ایران برایش پیام ارسال کرده اند چنین مینویسد: 
پیامبراکرم (صلی علیه واله وسلم) فرمود: ثروت هیچ احدی مانند ثروت ابوبکر برایم نرساند
حال آنکه کم اطلاع ترین مردم درباره تاریخ اسلام اگاهند که این حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) بود که با بذل دارایی خود در راه اسلام حقیقی پیامبر اعظم(ص) را یاری نمود. 
این شبکه همچنین از قول زیدبن عمربن خطاب نوشت: به خودم میبالم چون من فرزند دو خلیفه هستم چرا که مادرم ام کلثوم ! دختر زهرا همسر علی مرتضی و پدرم عمربن خطاب است.
درباره این مطلب انحرافی نیز در میان حتی عالمان سنی هم اختلاف جدی وجود دارد و چنین ادعایی کاملا" مورد تردید است. 
شبکه "نور" در تلاشی آشکار برای تطهیر چهره متهمان و عاملان اصلی غائله "سقیفه بنی ساعده" و غصب فدک دائم روایات و جملاتی از جنس آنچه دو موردش ذکر شد به خورد مخاطبان میدهد.
این شبکه همچنین در دیگر بخشهای برنامه های خود توضیح برخی روایات منسوب به پیامبر عالی مقام اسلام از قول یکی از سخنرانان اهل سنت و پخش تلاوت قران کریم به روش ترتیل را در دستورکار دارد. 
کارشناسان بارها به مسئولان فرهنگی برای مقابله مناسب با چنین شبیخونهایی که اعتقادات پاک متدینین را هدف گرفته هشدار داده اند. تقویت صحیح برنامه های رسانه ملی ، تدوین و توزیع کتب مرتبط با آموزه های ناب شیعه و انسجام بخشی به فعالیتهای هیئت های مذهبی از جمله راهکارهای مبارزه با این انحرافات آشکار است.

انتشار قرآن جعلی در سطح خاورمیانه

قرآن جدید جعلی با نام "فرقان حقیقی" (True Furqan ) در سطح وسیعی در خاورمیانه در حال انتشار است.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از خبرگزاری اهل بیت (ع)- ابنا- بر اساس گزارش دریافتی از جبهه آزادی اسلامی فیلیپین این قرآن جعلی با نام "فرقان حقیقی" از سوی دو انتشارات آمریکایی به صورت گسترده ای در حال انتشار است.

 کتاب اسمانی قرآن که اکنون در دست مسلمانان است و کتاب مقدس انان بشمار می رود، مربوط به 1400 سال پیش است و با وجود اینکه تابحال به زبان های مختلف دنیا ترجمه شده است ؛اما مانند انجیل نیست که چندین بار تحریف شده باشد.

قرانی که هم اکنون در دست مسلمانان قرار دارد، چه ترجمه انگلیسی آن و چه ترجمه های دیگر دارای 114 سوره می باشد، اما بر اساس گزارش جبهه آزادی اسلامی فیلیپین ، این قران جعلی که در قرن 21 به چاپ رسیده دارای 77 سوره می باشد.

گرداورندگان این قران جعلی ضمن کم کردن از شمار سوره ها ،سوره ها ی دیگری نیز از جمله سوره الجنا و سوره انجیل را به این قران جعلی اضافه کردند.

به گفته جبهه آزادی اسلامی فیلیپین، در این کتاب جعلی، سوره ها بجای اینکه با بسم الله آغاز شود، باواژه ای که مربوط به مسیحیان است یعنی "تثلیث مقدس" آغاز می شود. این کتاب جعلی دارای 366 صفحه و بصورت عربی و انگلیسی چاپ شده است.

این گزارش حاکی است که این قران جعلی برخلاف اعتقادات مسلمانان و بیشتر بر اساس اموزه های مسیحیت تحریف شده تدوین شده است. در یکی از آیه های این کتاب، بیش از یک زن را فحشا تلقی کرده و طلاق را بر خلاف شرع و غیر مجاز شمرده است. همچنین جهاد را حرام و ممنوع اعلام کرده است.

گفتنی است، کتاب جعلی فرقان حقیقی در حدود 3 دلار بفروش می رسد.

جواز ازدواج پدر با دختر در اسلام!

فتواى امام مالک و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش که از طریق غیر مشروع یعنى زنا به دنیا آمده باشد و همچنین با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش که به همین روش به دنیا آمده باشند از فتواهاى نادر روزگار است و دلیلى که بر جواز آن نیز آورده است نادر تر از خود حکم و شنیدنى است. 
وى مى گوید: به این دلیل نکاح جایز است که این پدر و دختر شرعاً با یکدیگر نسبتى ندارند و بیگانه هستند و چون از راه غیر مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نیست. 

  

این قبیل فتاوا از فتواهاى نادر روزگار است و دلیلى که بر جواز آن نیز آورده است نادر تر از خود حکم و شنیدنى است. فتواى امام مالک و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش که از طریق غیر مشروع یعنى زنا به دنیا آمده باشد و همچنین با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش که به همین روش به دنیا آمده باشند از فتواهاى نادر روزگار است و دلیلى که بر جواز آن نیز آورده است نادر تر از خود حکم و شنیدنى است. 
وى مى گوید: به این دلیل نکاح جایز است که این پدر و دختر شرعاً با یکدیگر نسبتى ندارند و بیگانه هستند و چون از راه غیر مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نیست. 

متن عربی: 

حلیة الزواج مع البنت من الزنا
(أفتى المالک) بحلیة الزواج من بنته من الزنا ، ومن أخته وبنت ابنه ، وبنت بنته، وبنت أخیه وأخته من الزنا ، مستدلا بأنها أجنبیة منه ، ولا تنتسب إلیه شرعا ، ولا یجری التوارث بینهما ، ولا تعتق علیه إذا ملکها ، ولا تلزمه نفقتها ، فلا یحرم علیه نکاحها کسائر الأجانب. 
المغنی لابن قدامة 7 / 485 . 

و أفتى الشافعی بحلیة الزواج من بنته من الزنا ، ومن أخته وبنت ابنه ، وبنت بنته ، وبنت أخیه وأخته من الزنا ، مستدلا بنفس دلیل الإمام مالک فی هذه المسألة کما مر آنفا. 
المغنی لابن قدامة 7 / 485 . 

وهذه المسألة ذکرها الفخر الرازی فی مناقب الشافعی مسلما بها ومدافعا فیها عنه.
مناقب الإمام الشافعی ،ص 532 . 

إلیها أشار الزمخشری فی الأبیات المتقدمة بقوله : فإن شافعیا قلت قالوا بأننی أبیح نکاح البنت والبنت تحرم. 
المغنی لابن قدامة 11 / 34، المحلى 6 / 
 
valiasr-aj.com

تشرف یک عالم اهل تسنن به مذهب حقه تشی

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا، «سید احمد الموسوی»، از علمای اهل‏سنت کشور کامبوج، در جمع رؤسای قوم خود از تصمیمش مبنی بر شیعه شدن پرده برداشت. 

این عالم اهل‏تسنن که حدود 9 سال در دانشگاه المدینه عربستان دروس اسلامی (اهل‏سنت) خوانده بود هنگامی که به کشورش‌ کامبوج بازگشت، با رؤسای منطقه گفتگو کرده و تشیع خود را اعلام کرد.

حامله کردن دختر باکره

زنی در حالی از جماع شوهرش فارغ شده بود با دختری باکره ای نیز مساحقه میکند و از آلودگی بدنش به دختر رسیده و دختر بار دار میشود و کار به شکایت به نزد مولا علی (ع) میرسد . و مولا دستور میدهد که زن مهر بکارت دختر را بپردازد چرا که زاییدن منوط به پاره شدن بکارت میشود و چون فرزندی به دنیا آمد آن را به شوهر زن بدهند چرا که از منی مرد بچه به وجود امده.