زنی که زنان انتحاری تربیت می کرد!

 پلیس عراق زنی را دستگیر کرده است که به استخدام بیش از 80 زن بمب انداز انتحاری و طرح ریزی نزدیک به ۳۰ حمله مظنون است. 

این زن به گروه افراطی «انصار السُنه» تعلق دارد و حدود دو هفته پیش دستگیر شد. 

سمیره احمد جاسم، که عبای اسلامی سنتی سیاهرنگی پوشیده بود، هنگام اعتراف در ویدئوئی که روز سه شنبه برای خبرنگاران در بغداد نشان داده شد، دیده شد. 

او شرح داد چگونه زنان را پیش از آنکه برای آموزش به پایگاه های شورشیان فرستاده شوند، از نظر روانی برای تبدیل شدن به بمب اندازان انتحاری آماده می ساخت. او گفت برخی از حملات در استان دیاله، در شمال بغداد، صورت گرفت. 

گروه های ستیزه گر در عراق بر استفاده از زنان برای ماموریت های انتحاری می افزایند زیرا احتمال رد یابی آنها در جستجوها کمتر است.

اینها نتایج چیست؟نتایج نرفتن به تشییح جنازه پیامبر و جمع شدن خلفا در سقیفه و نقشه کشیدن برای غصب امامت امیر المومنین ع .نتیجه نادیده گرفتن ایه تطهیر و حدیث غدیر و حدیث کسی.

خدایا در رویای صادقه دیدم وارد بهشت شدم و 12امام را دیدم ولی خبری از ابوبکر و عمر و عثمان نبود.به درستی که پیامبر راست گفتند که از امت من فقط یک قوم وارد بهشت میشوند نه 72 فرقه دیگه.ای اهل تسنن و وهابیون در انجیل و تورات امده 12 نور و 12 شاخه از درخت نه 15 تا.میگوویید دروغ است؟کشتی نوح را پیدا کرند و اسم 5 تن ال عبا روی لوحی هک شده بود این هم دروغ است؟بس کنید دیگر

اینم عکس این زن ملعون

32

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد