جواب اقایان ابله

سلام.جالبه چندین ایمیل و پیغام زدین اقایان اهل سنت و وهابی که من اراجیف میگم.کورید و قران رو نمیخونید؟ایه تطهیر در شان کیه؟ایه زکات پای رکوع مال کیه؟حدیث غدیر و کسا و مباهله برای کیه؟40 شب در خونه کی پیامبر گفت ولایت من برای علی؟حدیث علی حقست و حق دور علی دوروغه؟حدیث منزلت چی؟اگه بخوام براتون سند بنویسم که یه کتاب باید بنویسم.

اقای ابلهی که میگی حضرت زینب س بعد از کربلا با یزید لعنه الله صیغه کرده.ابله دهنت رو اب بکش میخوای علمی خلافش رو ثابت کنم؟گوش کن پس:اهل سنت و وهابیت صیغه رو حرام میدونن با اینکه ایه قرانه پس چطور این مزخرف رو میگی؟کتاب صحیح مسلم و صحیح بخاری اهل سنت و منهاج السنه وهابیت رو برو بخون میفهمی کی حقه.کور بودی نخوندی حضرت زینب س چه افشاگریهایی کرد تو دربار معاویه؟بابا خودتون نوشتید تو کتاباتون هست.برات متاسفم که انقدر کودن و ابلهی .

دوستان یادتونه چند روز پیش یکی از رویاهای صادقمو که دیدم به بهشت رفتم و 12امام رو دیدم ولی خبری از خلفا نبود رو فاش کردم؟فردای اون روز تو دلم به خدا گفتم حال و روز خلفا چه طوره اونور تا خوابی دیدم.ابوبکر و عمر و عثمان رو دیدم که وارد اتش شده اند و یک روحانی که الان زنده هست و دانشمند اسلامی هست داره ازشون باز خواست میکنه.اره اینه همون حقیقتی که پیامبر بارها گفت ولی خلفا گوش ندادن.

یه چیز دیگه هم هست چرا هرچی کرامت و مکاشفه هست مال اهل تشیعه نه اهل سنت؟یه مولوی اهل سنت یا مفتی وهابیت نشونم بدین که صاحب کرامت باشن مثلا مریض شفا بدن یا طی الارض یا..... داشته باشن.هر کسی هم ادعایی داره دستی توی کرامت داره و اهل بیت رو قبول نداره من باهاش مباهله میکنم ببینینم عذاب و بدبختی به کدوم ما میرسه.چند نفری این کارو کردن ولی به خاک سیاه نشستن انقدر به مولایم امیر المومنین نزدیکم که از هیچ تهدیدی نمیترسم.

فاش میگویم و از گفته خود دلشادم بنده عشقم و از هر دو جهان ازادم

یا حق
نظرات 2 + ارسال نظر
بستانی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://emamali.mihanblog.com

دوست عزیز از این همه انرژی و عشقی که نسبت به اهل بیت داری حسودیم میشه انشاءالله که خدا رهنما و مولام علی(ع) یاورت در دو گیتی باشد التماس دعاء ...

ادمین ارش شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
ممنونم از لطفی که به من دارید.مگه میشه عاشق کسی نبود که بنای کائنات به عشق ایشون بوده؟ان شاءاله روزی که میمیرم سربلندواگاه از این دتیا برم و حسادتی که به من میکنی خوب است ان شاء الله از من هم بهتر باشید
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد