محکومیت حمله خوارج به مرقد آیت الله العظمی سید محمد حسینی شیرازی


قبر حضرت آیت الله العظمی سید محمد شیرازی (اخوی بزرگتر سید صادق شیرازی) موردحمله افراد ناشناس قرار گرفت. گروهی لباس شخصی در شامگاه روز شنبه با ورود به حرم حضرت معصومه (علیهاسلام) به سوی مقبره این مرجع تقلید حرکت نموده و با پتک و چکش اقدام به تخریب آن نمودند.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی ایزدیار چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

هر روز میبینی که تو دنیا داره به شیعه توهین میشه . یه روز با انفجار حرم ائمه و یه روز هم با توهین هایی مثل همین حمله به مرقد آیت الله سید محمد حسینی شیرازی . به خدا قسم شیعه مظلوم است .

سلام علی نازنینم
درست میگی شیعه چون زیر بار زور نمیره و از اول اسلام پرچمدار صلح و آرامش و دوستی و حق طلبی بوده مورد ظلم قرار گرفته.یاد روایات و احادیثی میفتم که علی ع سر به چاه میبرد و اشک میریخت.
ان شائ الله همه چیز درست میشه و اهل بیت س به داد همه شیعیان میرسه.
بازم ازت ممنونم میای به وبلاگ خودت همیشه دعات میکنم و از خدا طلب صبر و پیروزی برای خودت و خانواده ات دارم
یا علی علی جان

علی ایزدیار پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ

پیشاپیش رحلت جان سوز پیامبر گرامی اسلام ( حضرت محمد )
را به شما دوست عزیز تسلیت عرض میکنم .

با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد

سلام علی جان
من هم به شما و امام زمان عج تسلیت میگم ان شاءالله که در پناه حق سالم باشی
یا علی.

ممد شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://http://azadi-e-sabz.blogfa.com/

منم ناراحت شدم از چنین عمل زشتی انشالله به سزای عمل زشتشون برسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد